Zalogowanie się jest jednoznaczne z akceptacją naszego REGULAMINU w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja 30.01.2015 r.)

REJESTRACJA




Akceptuję REGULAMIN
(wymagane)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wydawnictwo Westa Druk sp. z o.o. w Łodzi. (wymagane)

OFERTA REKLAMOWA

Tygodnik ANGORA jest tygodnikiem społeczno-politycznym, mającym, jako jedyny w kraju, formułę przeglądu prasy krajowej i światowej.

TYGODNIK ANGORA to:

  • unikalne pismo na polskim rynku prasowym
  • jedyny w kraju przegląd prasy krajowej i światowej
  • zawiera najlepsze teksty dziennikarskie
  • niezależne politycznie i światopoglądowo.
  • na rynku prasowym ANGORA funkcjonuje od 1990 r.
  • posiada już ugruntowaną pozycję i liczącą się grupę stałych czytelników.
  • jest liderem na rynku sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych. Nakład pisma to ponad 280 000 egz.
  • średnia sprzedaż ANGORY w okresie styczeń - marzec 2024 roku wyniosła 140 971 egz. (dla porównania: Polityka – 55 379 egz., Newsweek Polska – 44 733 egz., Gazeta Polska – 28 481 egz., Sieci – 26 057 egz.; dane PBC/ZKDP, sprzedaż wydania drukowanego)
  • według danych PBC czytelnictwo Tygodnika ANGORA wynosi 5,91 proc. w cyklu czytelnictwa sezonowego (CCS VII 2023 – VI 2024) (dla porównania: Newsweek – 4,21 proc., Polityka – proc., Gość Niedzielny – 1,94 proc., Sieci – 1,01 proc.; oznacza to, że ponad 1,736 mln osób deklaruje czytanie naszego tygodnika co najmniej raz w miesiącu, a prawie 2/3 z nich czyta każdy numer)
  • czytelnicy Tygodnika ANGORA to ludzie lepiej wykształceni, lepiej zatrudnieni i lepiej wynagradzani od statystycznego Polaka, prawie 31 proc. ma maturę, a powyżej 48 proc. - wykształcenie wyższe
  • Tygodnik ANGORA oferuje bardzo korzystny, w porównaniu z innymi pismami, koszt dotarcia reklamy do odbiorców. reklamy umieszczone są tylko i wyłącznie na stronach z tekstami redakcyjnymi; wszystkie strony są przez czytelników uważnie czytane, co gwarantuje kontakt z każdą reklamą.

Zapraszamy do współpracy. Jesteśmy pewni, że będzie długa i owocna.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń i reklam opublikowanych zgodnie z art. 36 Prawa Prasowego.